سخنگوی فراجا:

ببینید | کارآگاهان درخصوص قتل داریوش مهرجویی به سرنخ های جدیدی رسیدند | شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر از آنان

کارآکاهان در خصوص قتل داریوش مهرجویی به سرنخ های جدیدی رسیدند، در این رابطه 4 مظنون شناسایی و ۲ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۲۶۱۰۷

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "سعید منتظرالمهدی" در خصوص آخرین اخبار قتل "داریوش مهرجویی" گفت: کارآگاهان به سرنخ های جدیدی رسیدند، استقرار تیم های ویژه پلیس و حضور شخص رئیس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده کشف قتل از همان ساعات اولیه در محل حادثه حکایت از اهمیت موضوع و پیگیری پلیس برای کشف این حادثه ناگوار را دارد.

وی ادامه داد: تمام دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان قتل جمع آوری شده و عملیات بررسی صحنه جرم ساعتی پیش به اتمام رسید.

سخنگوی فراجا افزود: کاراگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشتی از صحنه جرم هستند؛ تا کنون 4 مظنون شناسایی و دو نفر از آن ها دستگیر شده است و 2 نفر دیگر نیز بزودی دستگیر خواهند شد.

وی عنوان داشت: متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربینی وجود نداشته است و دوربین های ورودی شهرک نیز از مدتها قبل خراب بوده  و کار نمی کردند.

تعداد بازدید : 100
 

منتظرالمهدی گفت: با این وجود اطلاعات برخی از دوربین های موجود در مسیر و اطراف توسط کارآگاهان تخلیه و در حال بررسی می باشن.  سگ  های ویژه کشف جرم رد زدنی  هایی را بر اساس خون مقتولین که در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: بالغ بر 4 هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته و عملیات لازم در حال انجام است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن قاتل یا قاتلان اصلی شناسایی شوند. پلیس به شدت در حال انجام تحقیقات است و اطلاعات لازم متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها